Implementacija procesa i integracija u IT okolinu

Implementacija procesa i integracija u IT okolinu

Digitalizacija poslovnih procesa prepoznata je kao ključna komponenta današnjeg modernog poslovanja.

Ciljevi digitalizacije poslovnih procesa :

  • Poboljšanje efikasnosti operativnog rada vaše tvrtke
  • Poboljšanje kvalitete vaših usluga, isporuke proizvoda i razine podrške kupcima
  • Povećanje zadovoljstva vaših korisnika digitalizacijom iskustva krajnjeg korisnika
  • Jačanje vašeg brenda, prihoda i financijske stabilnosti, kao i ostvarenje brojnih drugih operativnih prednosti za tvrtku

Digitalizacija poslovnih procesa vaše tvrtke je u fokusu Inceptumovih stručnjaka za upravljanje poslovnim procesima (BPM) i razvojnih softverskih inženjera (developera). Inceptum vašoj tvrtki pomaže odrediti koje poslovne operacije je potrebno digitalizirati (automatizirati ili orkestrirati) i kako prioritizirati njihovu implementaciju kroz proces snimanja procesa.

Zahtjevi prikupljeni kroz proces snimanja procesa predstavljaju ulazne podatke temeljem kojih naši arhitekti softverskih rješenja pripremaju prijedlog optimalnog rješenja: minimalan angažman razvojnih resursa za postizanje optimalnog rezultata. Arhitektura koju predlaže Inceptum može biti kombinacija BPM platforme, razvoja posebnih WEB i mobilnih aplikacija kao i integracija s postojećim poslovnim aplikacijama vaše tvrtke (npr. EPR, CRM, pozivni centar). Arhitekturu rješenja će naši stručnjaci uskladiti sa smjernicama IT strategije vaše tvrtke.

Broj mogućih rješenja koja adresiraju različite poslovne probleme je neograničen, ali kao i u svakom dijelu ljudske djelatnosti, postoje standardni uzorci. U nastavku opisujemo dva kratka primjera koji pokazuju način na koji su digitalizirani određeni poslovni procesi.

Inventura putem posebne mobilne aplikacije

Inventura je poslovni proces koji se jednostavno pokreće iz vašeg ERP sustava, ali provedba na terenu je za brojne tvrtke veliki izazov. Inceptum pruža specijalizirano rješenje u obliku mobilne aplikacije koja se instalira na pametne mobilne uređaje vaših zaposlenika. Zaposlenici putem mobilne aplikacije očitavaju inventurne brojeve s naljepnica, vraćaju povratnu informaciju o statusu inventara i ostale informacije, sve ovisno o specifičnostima inventurnog procesa kojeg provodite i specifičnostima vašeg ERP-a.

Upravljanje pritužbama korisnika i terenska aktivnost

Korisnik je upravo telefonski podnio pritužbu na isporučeni proizvod ili uslugu, a vi morate poslati terensku ekipu na lokaciju korisnika kako biste ispravili nedostatak. U ovom slučaju proces započinje u vašem pozivnom centru, u aplikaciji poput CRM-a, a vaši terenski tehničari moraju dobiti radni nalog i izvršiti ga. Bez odgovarajuće softverske podrške, upravljanje ovakvim procesom često postaje noćna mora. Inceptum osigurava rješenje kojim orkestrira zajednički rad djelatnika u pozivnom centru i djelatnika u servisu, a specijalizirana aplikacija FSM (Field Service Management) omogućuje dispečeru kontrolirano raspodjeljivanje radnih naloga. Terenske ekipe zaprimaju radne naloge putem mobilne aplikacije koja im pruža sve potrebne informacije i mogućnost slanja povratne informacije s terena.

Nakon što je izvršena automatizacija vašeg poslovnog procesa, jedini element koji nedostaje kako bi vaše poslovanje funkcioniralo još bolje jest poslovna analitika.

Recite nam više o svom projektu. Možda možemo pomoći!
Kontakt